har bott på min moppe idag

ja det kan man ju säga, efter tre timmar sittandes på den....
tog mig två jävla timmar att hitta till joanna, fyfan säger jag bara.
väl där ångrade jag mig inte, mys i solen och en runda i hennes mysiga by!
hann dock inte stanna så länge innan jag var tvingen att påbörja min hemresa som lyckligtvis (bara) tog en timme!
men vi han få i oss kitkat och lite chibbe och lite skitsnack och gos med hennes labbe! sånt gillas såhär mitt i veckan
så det blir nog en långtur även nästa vecka! plockade upp mina småtjejer och gick till dans med dom.

var helt slut i mitt huvud efter alla skyltar och vägletande men tur som jag hade kom ulrika hem
och sa att vi måste ha vin, ibland är hon en riktigt pärla!!


Kommentarer
Postat av: hilda

de va väl kul o få lite tjorven känsla! är hemhemma nu, lilla lottan har käkat kattbajs o spytt tre ggr!

2011-03-25 @ 19:33:38
Postat av: ellen

hahah inte undra på, det hade jag med gjort!!

2011-03-25 @ 20:22:24
URL: http://wiildchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0