aupäir

börjar bli smått trött på detta aupairliv .. att bo i en annan familj, umgås väldigt mycket med barn och vara ifrån dom bästa där hemma är ibland väldigt jobbigt. särsklit en dag som denna när allt utanför fönstret är grått..
familjen är hur underbar som helst och jag trivs verkligen med dom,
men det blir ändå aldrig som ens egna och man känner sig fortfarande ibland som en gäst.
ska sluta gnälla, jag har det superbra, men ibland är det skönt att gnälla!

imorgon kommer sanna , jenny o carolinan hit, thaaaaaaaank god, längtar så <3


Kommentarer
Postat av: Malin

jag vet precis hur du känner, jag vet precis hur det är att känna sig i vägen och att vara gäst, det är speciellt, verkligen! Men det är vad detta jobbet handlar om. Men kämpa, det kommer gå bra!! När tjejerna kommer blir det nog toppen :) Ha det bra Ellen! Kraaam!

2011-03-31 @ 15:43:11
URL: http://malinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0