zöndag

haha jag vet min nya header är väldigt fjollig, ska göra något åt den, i promise!
fattade äntligen hur man gjorde för att byta så det fick bli första bästa!
men lilla prinsessan är ju hur söt som helst, man smälter, inte sant?

ännu en dag är slut, har varit en tråkig dag, vaknade med tungt huvud och ont i halsen.
fick ställa in dejten i oxford och istället vara hemma o ta det lugnt.
bakade bröd med evve, med vaniljyoghurt i, en hit må jag säga!
annars det vanliga, lite skipbo som dom börjar bli grymma på, fick stryk idag ..

imorgon är det dags för dramaclub nr 2, hoppas jag är piggare, annars går jag nog ändå!
nu ska jag släcka ögonen så att det snabbare blir morgondag, sova är inte kul utan gos bredvid.
godnattpussar på er alla fina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0