klantarsel?

har varit proffs på att tappa saker i toan senaste dagarna, gummihandsken har varit min bästa vän!
malin tyckte såklart jag var klantig och gav inte minsta medlidande, förvånad nej.

händelse nr 1 pincetten:
har badrumsskåpet precis ovanför toan så allt dimper ner där, eftersom man inte är så duktig på att stänga toalocket så det vara bara ner med näven och gräva upp igen.

händelse nr 2 50öringen:
skulle tvätta min väska o skulle bara tömma ut lite smuts i toan o där låg visst en 50öring också, ytterligare igen fick näven ner i toan och gräva.

lite otur sådär men lite toa dör man inte av, godnatt på er igen.



(tack bella för jag får låtsas som att ditt långa fina hår är mitt ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0