picknick i gröngräset!

hatar att jag inte kan lägga upp bilder på barnen för idag har vi varit flitiga med kameran!
tjejerna var lediga vi(dom) gick upp tidigt och jag var tvungen då med såklart.
började dagen med pannkaksfrukost och sedan tog vi cyklarna ner till themsen för picknick!
sandwiches, chips, oreos och jelly! tennisrack, hopprep och en kortlek!

fortsatte dagen i trädgården med vattenkrig och solande. o nu ser jag åter igen ut som en tomat.
hoppas paris bjuder på lite sol så man kan bättra på färgen lite för detta är inget at skryta med,
röda kinder och en go bonnabränna efter linnet idag!

avslutningsvis, publunch på uteserveringen, fishcakes och ett glas vitt, step up och sen tvingade
jag tjejerna till ett avsnitt bullerbyn i min säng innan dom slocknade!

nu är jag trött och känner mig som en lolifer som man alltid gör när man sitter hemma en helgkväll och är en av tio inloggade på facebook förutom alla töntar som uppdaterar från festen ...

tjaao, här får ni en just-nu-bild på mig, ser lite halvsvettig ut men whataheck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0