finbesök

ojojoj, vilken fullspäckad helg! men tack igen tjejer för att ni förgyllde fem dagar med mig!!
utekväll, hotell, london, sightseeing, SHOPPING, bowling och massa god läs onyttig mat!
behöver inte berätta i detalj eftersom att ni tre utgör ca 50% av mina bloggläsare, så jag kör en kortis!

mötte upp mina brudar i oxford runt fem i fredes, checkade in på vårt hotell o vin började svalka våra strupar!
efter det, mat o mer dricka på en av oxfords äldsta pubar och sen blev det dans, där vi var i stort sett själva på dansgolvet! haha. vaknade upp aningens snurriga, klämde i oss frukosten som vi betalt för och fortsatte sedan med en milkshake samtidigt som jag visade dom oxford.

åkte hem till min familj och åt thaimat, sedan bowling. jag är fortfarande imponerad av hur duktiga vi var (kanske inte så konstigt eftersom att jag sanna o jenny enligt jesper har tillhört skogabys bowlinglag), en del strikar var innan banan pajjade och jag blev lite arg så dom gav oss lite kompensation o vi drog hem.

söndagen bjöd på london i solsken och ingen folkmassa, en riktig hit att vara där på mothers day!
vi fick shoppat och se dom viktigaste sevärdheterna och äta italienskt!

sen har det mest blivit oxfordshäng, kan tänka mig att dom är trötta på att vandra runt där medans jag passade barn o gick i skola. nu ä'r dom förhoppningsvis hemma i sina egna sängar och jag ligger i min.
ett rum på fyra tjejer och noll golvyta ändrades till en tjej o enorm golvyta ....

tisdagen avslutades med "i hennes skor", baileys och ullan.



puss på er i love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0