bad update

och värre blir det, klockan står på 04.40 för imon är det paris som gäller.
och på fredag åker jag hem till sverige vilket innebär ingen uppdateringa alls mohaha.

min helg har varit en utflyktshelg och massa tennisspelande!
cykelutflykt i lördags med publunch och paddling i söndags med barbeque!
när vi skulle handla barbeque-mat hittade jag och ulrika det mest genialiska picnick-vinglaset!
JAG MENAR HUUUUUR BRA?!?!

här sitter jag och dricker min absoluta favorit, black currant lemonade!

och här är  bilder från paddlingen igår, inte som vanligt paddling, heter punting, går ut på att en människa står med en stor påle längst back och för fram båten på så sätt, det var en workout kan jag säga!
jag föredrog att sitta o sola i båten istället!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0