julshopping

idag åkte jag, ulrika och dom två minstingarna in till oxford för lite julklappshandling!
blev inte så mycket handlat men en god fika på costas fick vi i oss iallafall!
sen åt vi donkenmat här hemma och mös framför xfactor!
om två veckor är jag hemma, jag längtar, jag längtar, jag längtar!
här är min stora korv i en fin rosett, dock får hon slänga av sig den när jag kommer hem,
har köpt världens bästa julklapp till henne!

ikväll har jag försökt skriva om konst, konsten att dansa till musik i en exemplarisk kombination.
jag vet, inte alls jag men jag måste, på engelska också för den delen!

här har ni henne, min prinsessa.
puss o godnatt lovers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0