6 days baby

då återstår det 6 dagar till avgång, reser till ca 15 grader kallare land
men jag blir nog varm av alla gosiga kramar jag kommer få (hoppas jag).
jag bor i en svensk familj vilket innebär att vi inte har så stora kulturskillnader,
men grönkål på julen det äter dom inte. råkade nämna att jag älskar det så nu har mamman köpt hem kål,
den har stått och kokat i två timmar nu, undra hur dethär ska bli.
ska strax hämta tjejerna, antar dom kommer klaga på doften här inne haha.
men, sverige VI SES SNAAAAAAAAART :D

skål på det (nej jag har inte emocuttat mig, bara hårfärg, lugna jag trivs här!)

ps. skänker en tanke till bella som just nu anlänt till österrika, hoppas du får 5 awesome månader!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0