en kaka på en torsdag - man tackar!

dagen inledes med en joggingtur, sen fika hos mormor då jag blev inringd till jobbet.
fick jobba tre och en halv timme med elise, har inte saknat stället alltså ...
men elise var längesen och det var alltid lika trevligt! men jag var duktig och stog emot hennes tjat om att äta kladdmuffins! applåder till mig!
åkte även på att öppna restaurangen imorgon, så nu är jag sysselsatt och det rullar in lite pengar i maj inte fel!
när jag och francis rullade hem till hans lya i fammarp ser jag denna skylt mitt ute på en åker .. man kan inte annat än undra vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaan?!


Kommentarer
Postat av: hilda

ja din blogg funkar fortf inte som den ska, för de e väl inte meningen att den ska vara så ful o tråkig ?? man ser bara loggan wiildchiild längst upp till vänster i blå färg o två mm under kommer ditt blogginlägg.. :S jaja hörs imorn angående hemlisen ! pussss

2010-04-29 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0