lördagen den 19e mars

haft en heldag i oxford, joanna fick stå ut med en seg ellen, blev milkshake och ballerina i solen!
sedan placerade de tre liken sen igår sig på four candles och avnjöt en varsin chicken pie!
vid åtta var vi så trötta att ingen orkade snacka engelska eller knappt hålla ögonen öppna så vi gick på varsit håll hemmåt. och nu har jag placerat mig i min säng, underbart!

min guide sen igår ringde nyss, finns nog ingen stoppknapp, han bara rabblar en massa på amerikanska,
jag förstår hälften och för det andra så verkar det inte så intressant, en jävla massa fakta! well well.
han verkar veta en del om oxfords historia iallafall ..








Kommentarer
Postat av: Joanna

hahaha daaaaaaaaaaa :P i look soo funny :P were is my neck? :P

2011-03-20 @ 00:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0