genialiskt!

gick upp åtta, tog cykeln till lekplatsen igen och tränade på minigymmet!
hur genialiskt är det inte att sätta dit lite gymmaskiner på en lekplats?
nu kan föräldrarna träna medans barnen springer runt och leker!
fanns kanske inte världens utbud av maskiner men jag är nöjd, utomhus och gratis!
så nu ska jag försöka fixa åtminstonde lite muskler på mina förklenade armar.

klockan är halv tio och jag har dagen för mig, tror det ska bestå av plugg och städning yay.
ny vecka, inte vilken vecka som helst, denna vecka kommer mina brudar hit o hälsar på! :D





Kommentarer
Postat av: Josefinlp

Hej Ellen,

vad kul, hade ingen aning om att du råkat hitta till min blogg. Nu har jag ju hittat din med, så nu följer jag dig också.

xxx

2011-03-28 @ 17:13:14
URL: http://lloydilondon.blogg.se/
Postat av: ellen

haha ne man blir lite av en bloggnörd när man är aupair! och dig o malin är ju särsklit roliga att läsa så keep up the good work! :)

2011-03-28 @ 18:04:22
URL: http://wiildchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0