vårkänslor

idagen har spenderats i oxford med alexandra som ville hinna med lite
shopping innan planet gick till sverige igen!
jag letade efter klänning till pappas 50årsfest men såklart när man ska ha en klänning
så är det svårt att hitta en.

fick med mig ett par shorts hem och en muffins i magen!
fick prata ut om mitt "hat" till stockholmare och haft en riktigt kul dag!

när jag kom hem igen tog jag med mig norah ut och plockade snödroppar,
älskar att se dom, det känns vår!
nu är det snart dags för dramaclub igen, lite pirr i magen haha.

eftersom jag inte lägger upp bilder på tjejerna så får ni en mindre söt bild på mig
istället för norah när vi plockade blommor! och nedan, dagens inköp
puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0