tårsdag

idag har varit en grå dag, så jag tog tillfället i akt att ta en riktigt skön
powernap innan tjejerna skulle hämtas från skolan.
ikväll har vi käkat vegetarisk lasagne, yummy! imorgon är det fredag igen,veckan har gått snabbt tycker jag.
inte vilken fredag som helst, min moder blir också ett år äldre imorgon!
kvällen har bestått av kortspelande, älskar att jag hittade en familj som också älskar att spela kort!
men inga slåt ju mitt kära spelgäng där hemma förståss...

imorgon hoppas jag att solen skiner lika fint som de gjorde iförrgår,
man blir liksom på tusen gånger bättre humör då.



lite bilder tagna utanför skolan men min supermobil, måste ta tag i att köpa en kamera.
blä gillar inte att smälla pengar på teknikprylar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0