hänger på trenden

man får väll hänga på storbloggarnas trend att vara lite bloggtrött ..
haha jag fattar inte hur man orkar hålla igång en blogg och uppdatera sisådär 6ggr om dagen,
fast hade jag fått 200 000 i månaden för det så skulle jag väll kunna överväga saken faktiskt!

helgen har bestått av sightseeing i oxford i lördags och lite shopping för barnens del!
sen blev det xfactor och film framåt kvällen!

igår hade vi söndagsutflykt vid the white horse som är ett berg där dom har skrapat fram en häst i berget inte så tydligt men hade man lite fantasi så kanske det kunde föreställa det! haha mysigt hade vi iallafall och solen sken!

nu är måndagen snart slut, tack o lov, veckans tråkigaste dag!
har pipit till every time we touch på singstar och vunnit på skip-bo, lovely!
imorgon är det min första dag i "skolan" på väldigt länge, spännande!
mer om det imorgon, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0