back on track

sådär då var denna jobbiga helg över och på min nittonårsdag rullar pengarna in!
ikväll var det födelsedagsmiddag hemma hos sannis med brudgänget ..
mycket snack och liten verkstad men jag hade kul! nu återstår det bara att se om bella får ligga imon!
imorgon ska projektarbetet in, är det klart? nje inte riktigt! får väll gå upp med tuppen för sedan ska jag till tandmannen i laholm, undrar vad han ska lära mig denna gången, förra gången var det hur man borstar tänderna kanske går vi över till flourskjölningsteknik! 
sen tänkte jag besöka solariet och slutligen en joggingtur .. pjuh. bäst att sova kanske!
bokade nyss biljetter till sex and the city 2 .. längtar redan .. men jag är skeptisk tror man kommer bli besviken!
nefan godnatt snuttegullepussenuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0