lördagsgottis

ja min lördag annars då, började dagen med brunch bestående av pannkakor och det vitaste bröd jag har skådat!
gott som attan och magen var proppad, tog mig in till oxford för en lördagsdejt med joanna.
direkt in på costas till vår älskade varma choklad med marshmallows och grädde! (ännu fullare mage)

köpte en varsin smoothie och tog oss ner till floden i detta underbara väder,
kände mig varm i min lilla pälsjacka som igentligen inte värmer ett endaste dugg!

rände i en massa affärer och fick med mig ett par shorts o höga strumpor!
ser ut som en riktigt britter eller hur man säger tjej från england...
me like.

tacos med brudfamiljen och sedan gos framför tvn till den nya disneyfilmen tangled.
den var faktiskt bra, men konstigt nog lyckades jag somna och missa det viktigaste, whatever,
finns inte mycket som är bättre än att somna framför en brasa en lördagskväll.

avslutades med kittelkrig med dom stora tjejerna och nu ligger dom däckade! pjuh.
gör nog snart samma sak, eller kanske blir en rulle med ulrika.

puss darlings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0