busy weekend!

men nu ska jag berätta lite snabbt om den!
i fredes var det houseparty på iffley road, riktigt lyckat (kanske inte för alla) haha
träffade mycke blandat folk från hela världen och mina första svenskar förutom familjen då!

lördagen måddes sådär, men vi hade utflykt med familljen och gamla aupairen som var o hälsade på!
blev en sväng till the great tew, gick runt o kika i lite affärer och åt fish and chips på en pub.
skulle blivit utgång på kvällen men vi bestämde oss för filmkväll istället!
kollade brothers tredje gången för mig men jag älskar den, avslutade med ett avsnitt solsidan på allt deppigt!

söndagen blev en oxforddag, vi gick till christ curch ett college, kollade in matsalen där även harry potter spelats in!
studenterna i oxford måste känna sig som kungligheter, jag skulle inte tacka nej alltså..
eller vad säger ni, skulle inte dethär vara rätt najs att kalla skolan ..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0