hard work work

fick inte tid att smälla upp mina köp igår!
fick besök av jennsan och fick ett fint smyckeskit
efter det begav vi oss till vallberga för avskedsmiddag hos catrin!
god mat och fina tjejor .. sov några timmar och slet på jobbet några timmar idag.
fick finbesök av två isabellor och en lorenz, sånt piggar upp!
nu har jag joinat min solstol en stund sen kanske,
kanske jag är duktig och beger mig till gymmet eller så skyller jag på min nästäppa!
nu ska jag ringa carro för en snackis! tjiiao



min fina sko med fejk-träklack, för tvåhundra spänn tycker jag dom är bra dugliga!
(stirra er inte blinda på damm o annat onödigt!)


min påsväska som inte ser så mycket ut på bild,
eller äsch inte i verkligheten heller egentligen men jag gillar den ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0