day 3

då vart ännu en dag slut här i appleton! imorse tog jag bussen in till oxford för att kika lite!
såg den mest vidriga tant jag någonsin och sett under mina 19 sommrar hehehe
tog mina konstnärliga kunskaper till paint och gjorde en bild!
måste införskaffa mig en kamera för sånt här måste förevigas haha
hon hade grått pubesliknande krulligt hår runt hela munnen, hakan och kinderna.
blir man så blind när man blir gammal eller pallar man liksom inte bry sig?
sån ska jag aldrig bli, ett som är säkert!


det kommer inte bli svårt att göra av med aupairlönen kan jag ju säga!
mitt första besök på primark idag, men knappast det sista ...
jag tyckte det var stort sen säger evelin att i london är det tre gången större,
dra mig bakååt alltså, jag längtar till LONDON!

har nyss uppdaterat mamman om allt hon "missat" i sverige det senaste året,
såsom ullared, kungarna av tylösand och kissie.
nu ligger jag i sängen, äter godis och pratar med syrran som är väldigt förvirrad haha!

fan, lite sömn tack, får se vad morgondagen kan bestå av!
puss!

82♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0