long time no see

under tiden har ni missat:


  • varit på eldfest med familjen
  • jag har träffat många oförståeliga asiater
  • haft en liten cykelutflykt med familjen
  • söndagsfikat i dorth...something
  • bestämt med syster att hon inte kommer till london :((
  • fikat med mina goda vänner polaken och indonesiskan på polaken joannas favoritställe, låg standard har dom fyfän
  • bokat en resa till martin hit :D


    Idag har jag mest varit en hemmafru, diskat, städat och gjort min läxa!
    ikväll ska vi äta lammstek, första gången för mig men denna familjen verkar älska lamm så får väll hoppas jag med gör det då. lite, ganska mycket skeptisk är jag!

    På fredag blir det sightseeing i LONDON!
    nu ska jag fortsätta min läsning!
    puss<3




Kommentarer
Postat av: sanna

är det den boken som är filmen the last song ? eller ngt sånt ..

pusssss

2010-10-20 @ 18:48:23
Postat av: ellen

ja, har du sett filmen?

2010-10-21 @ 00:14:26
URL: http://wiildchild.blogg.se/
Postat av: Sofia

det nya på sss:en med gummi band är super bra! Man har dom längst ner vid fötterna och gör olika övningar med gummibanden spända hela tiden! sjukt jobbigt, men kul :)

hoppas du har det bra i england!

2010-10-21 @ 10:16:52
URL: http://lisasofialarsson.blogg.se/
Postat av: sanna

nej men har vartit på väg att hyra , det får bli nästa hyrfilm :) är boken bra ?

2010-10-23 @ 13:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0