spring 2011

då var det bestämt, efter jul jobbar jag som halvtidsaupair haha!
kommer pendla mellan sverige och england med ca 2 veckors mellanrum!
kommer känna mig som värsta kändisen!
älskar att jag hamnat i världens bästa familj som vill ha kvar mig här (känns så iallafall)
och därför gör allt för att jag ska trivas! så detta ska bli intressant.
kommer i vilket fall som helst bli en van flygare! nu känns det sjukt bra!

jag kan liksom både äta kakan och ha den kvar!
jag får min familj/vänner/hundar/martin och min andra familj
jag är glad
godnatt<3


 




Kommentarer
Postat av: agnvall

vackert!

2010-11-08 @ 02:45:48
Postat av: hilda

bästa planen!

2010-11-09 @ 12:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0