monday

jag hatar blogg.se ibland, skrev ett långt inlägg precis som försvann.. men men bara att börja om.

idag har jag kört ännu mer på vänster sida, åkte till mitt favvoställe millets farm och tog ut massa cash så att plånkan är tjock, får se hur länge den är det! ..
jag och evelin satt och kollade i argoskatalogen och önskade oss saker till jul, eftersom jag hört talas om att det finns mammor (bettan välkommen!) som läser min blogg och kanske till och med min egna mamma så önskar jag mig :

en ny mobil, funderar på en flashig denna gång, ingen tattarmobil som jag annars brukar vara känd för.
en ny kamera, japp sanden förstörde min sprillans nya, så en systemkamera hade suttit fint!

nu har jag precis behandlats med lusmedel för en av tjejerna hade några,
men jag hade inga djur i mitt svall, pjuuh

puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0