svetten rinner

alltid likadant, helgen rinner iväg och söndagen är här igen!
solen skiner och jag ska snart till jobbet så mamma fick en tjurig ellen vid frukostbordet.
slängde på mig bikinin för att utnyttja solen någon timme innan jobbet kallar,
lite optimistiskt att ligga i bikini märkte jag så jag drog på joggingskorna och sprang en liten runda istället.
igårkväll var det födelsedagskalas och tjärbyfest som gällde,
lika trevligt som alltid mycket dans och lite alkohol very nice!
ikväll är det jag och kusinen som röjer på rasta ... kaaan bli kul!
här får ni lite vårbilder från kärragård!


pumba har flyttat in i sitt nya hus!






ha en fin söndag för det ska inte jag ha!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0