sunny day

dagen har varit till största del seg, förutom de timmar jenny var här och vi degade på varsin handduk ihop.
kinderna har blivit en nyans rödare men jag klagar inte, bara solen håller i sig till vår student!
haha fick mail av min lärare om jag skulle ut i halmstad imorgon,hade vatt kul att ses! så jävla skön!
men imorgon är det falkenberg som gäller igen .. höhö
brudarna tar studenten och vi ska såklart fira dom!
men innan det ska vi turister till båstad för att äta hotellfrukost och bada på kallbadhuset!
ff .. fullfspeckad fredag.

godnatt mina kära

Kommentarer
Postat av: hilda

hey lyxlirarn ska du jobba på söndag? :/ det får du ju bara inte!!

2010-06-03 @ 23:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0