mopsigt värre

idag hade vi en liten semestertripp i skåne för att kolla på 22 godingar!
och nu tror jag vi har lyckats få pappa på fall för en mops, så om fyra veckor ligger den nog i mitt knä!
efter två timmar hos galna mopsar så la vi oss på stranden och deckade som fyra paddor!
på hemvägen hade vi frågesport, vilket innebär att pappa ställer frågor till mig o hilda som ska tävla, blir bara sportfrågor och årtal vilket gör att det oftast slutar 0-0.
nu är jag trött o min säng ser sjukt skön ut!
se på bilderna o njuuuuuut!






massa pussar från britt-marie, romeo, mary o resten av gänget!

Kommentarer
Postat av: jennsan

åååh jag vill med ha en goding!

2010-07-20 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0