helgsnack

helgen inleddes med begravning, värsta jag har varit med om. om man ändå slapp känna fler som ska begravas i livet, tror dock det blir svårt att undvika .. men fin var den och kyrkan var full och tårarna rann konstant.
fina brudar räddade kvällen, med misslyckad grillning på stranden där 90% av all mat hamnade i sanden, så det blev en glass på det och alla åkte hem nöjda! malin fick sin lillper, och vi spanade in killskor och knarkade laktrissnus .. en bra kväll!

igår råkade jag boka en resa, boyfriend tjatade och jag blev lite för sugen .. wupps, men bra blir det!
och kanske är min höst snart planerad, börjar kännas att sommarn snart är över och jag börjar bli nervös.
jajajja vi hörs imon jag ska nog ta mig en tupplur innan morgondagens simtur! tjaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0