sista sommarmånadens första dag

första augusti, är det inte lite sjukt att sommarn som vi har längtat efter hela året nu är inne på sin sista månad?
man vill bara stanna tiden och tvinga fram solen ett tag innan höstdeppet börjar!

magen värker , plånboken är borta för tredje gången på tio dar och jag känner mig allmänt misslyckad.
igår gjorde vi halmstad med vår nyblivne artonåring isabelle pucher!
jag tappade dock plånboken och fick därför dra runt på stan till halv fyra med min gode vän andreas.
kan inte en snäll neger lämna in den på mcdonald, pliiiz bara en sista gång sen lovar jag att hålla i den!
nu väntar snart jobbet och jag har ingen lust alls men vad gör man inte för några ynka kronor.
bloggen , ja jag ska bli flitigare!
här har ni en bild på mig och min fullvuxne vän :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0